Ga naar inhoud

In welke directory staat: Windows XP Outlook Express


anoniem

Aanbevolen berichten

Op Google en andere vergelijkbaren gezocht, maar nergens krijg je het antwoord op: waar staat het programma: Outlook Express, in welke directory, waar op de harde schijf. Natuurlijk, voldoende info betreffende de output e.d. van Outlook Express. Maar dat weet ik wel, kan ik aanpassen zo ik wil, maar dàt is dus niet wat ik zoek. Ik zoek de locatie waar het Programma: Outlook Express staat. Waarom wil ik dat perse weten ? Ik wil Office 2007 installeren. t/m versie 2003 kon je vooraf, voordat er geïnstalleerd werd aangeven dat je bepaalde onderdelen niet wilde, zoals bijvoorbeeld Office outlook. Bij de versie van office die ik heb kan dat niet. En erger: het blijkt mij uit de praktijk dat dit ook niet na installatie kan. Met het vinden van het Windows Outlook Express Programma op de locatie van de harde schijf, kan ik het eerst op een andere locatie veiligstellen (denk ik ?), en daarna, na installatie van office 2007 het weer eenvoudig terugzetten. Dus is de vraag van mij: waar staat Windows Outlook Express op m'n harde schijf ? Griffioen
Link naar reactie
het programma oe staat standaard in de map c:\program files\outlook express. mail bestanden en adressboek staan in docs en settings/gebruikersnaam. om office 2007 te installeren hoef je niks weg te halen. als je outlook niet kan uitzonderen in de office-installatie, heb je ofwel geen offciële instalaatiedisk, ofwel je ziet over het hoofd dat je moet kiezen voor aangepaste installatie
Link naar reactie
Zoals derkdejong al aangeeft zal het installeren van Office 2007/Outlook 2007 er niet voor zorgen dat Outlook Express verdwijnt. Je kunt het dus gewoon laten staan, Office installeren (waarbij je inderdaad via 'aangepaste installatie' kunt aangeven welke onderdelen wel of niet geïnstalleerd moeten worden) en gewoon Outlook Express als mailclient blijven gebruiken.
Link naar reactie
Als aanvulling op het antwoord van derkdejong. Had je deze Microsoft hyperlink al gecheckt [url=http://office.microsoft.com/nl-nl/powerpoint-help/afzonderlijke-office-toepassingen-en-onderdelen-installeren-of-verwijderen-HA001234067.aspx]Afzonderlijke Office-toepassingen en onderdelen installeren of verwijderen.[/url] Om welke Office 2007 versie gaat het? Als je Office outlook niet wilt installeren, had je kunnen gaan voor de goedkopere Office 2007 voor Thuisgebruik en Studenten. Daarin zit namelijk geen Office outlook. Of overweeg als alternatief LibreOffice.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...