Ga naar inhoud

standaard agenda outlook


anoniem

Aanbevolen berichten

Telkens als ik outlook open, en naar de agenda ga, worden er standaard 3 agenda's weergegeven (zie ook: http://imageshack.us/photo/my-images/19/outlookdl.jpg/): 1. Agenda in iCloud 2. Calendar in iCloud 3. ODIR_Duplicate_Items in iCloud De 3e is ontstaan na het gebruik van het programma ODIR om alle dubbele verjaardagen uit mijn agenda te verwijderen. Ik gebruik enkel de 1e agenda. Wanneer ik de onderste 2 uitvink, komen deze toch weer terug na een herstart van Outlook. Wie weet waar ik kan instellen dat enkel de bovenste agenda geopend wordt bij het opstarten van Outlook?[/img]
Link naar reactie
[quote:a2e1ef0661="Anjo"]Kun je in Eigenschappen van die agenda t ding niet gewoon verwijderen??[/quote:a2e1ef0661] held! volgens mij is het maandagochtend, want ik had nog niet verdergedacht dan het uitvinken van de selectievakjes en het doorspitten van de agenda-opties in Outlook. Het verwijderen is een inderdaad een prima oplossing, aangezien deze agenda's toch niet gebruikt worden. tnx!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...