Ga naar inhoud

Tijdelijk wisselbestand windows 7


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb een vraag over het opstarten van mijn pc. Sinds dat mijn pc opnieuw is geinstaleerd i.v.m. een virus krijg ik steeds de volgende melding als ik opstart: "Er is een tijdelijk wisselbestand op deze computer gemaakt vanwege een probleem dat bij het opstarten van de computer met de wisselbestandconfiguratie is opgetreden. De totale wisselbestandgrootte voor alle schijfstations kan iets groter zijn dan de opgegeven grootte." Wanneer ik vervolgens op ok klik, krijg ik de volgende melding: "Instellingen voor prestaties: Geavanceerd Processorgebruik: geef aan hoe taken aan de processor moeten worden toegewezen. Gebruik optimaliseren voor: programma's of achtergrondservices" Wat ik hier ook doe, iedere keer blijven deze meldingen komen. Ik heb hierdoor op Internet ook meer moeite met het afspelen van filmpjes. Bijvoorbeeld bij uitzendinggemist speelt hij wel geluid af, maar heb ik geen beeld. Dit beeld krijg ik pas als ik op "volledig beeld/scherm" klik. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Ik heb ook printscreens gemaakt van de meldingen, maar ik weet niet hoe ik ze bij dit bericht kan toevoegen.. Ik hoop snel iets te horen! Alvast bedankt
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...