Ga naar inhoud

update driver om wifi werkend te krijgen


anoniem

Aanbevolen berichten

Dit is mijn eerste vraag op het forum en ik ben nogal een nitwit, maar daar komt-ie. Mijn (oude, Acer) laptop met Windows Vista pakt opeens geen wifi-verbinding meer. De verbinding is er, met kabel werkt alles gewoon, maar vermoedelijk ligt het aan mijn verouderde netwerkkaart. Ik kreeg als tip om de netwerkkaart (Atheros AR5007EG) te verwijderen (hardware @ configuratiescherm) waarna die hopelijk bij het opstarten zelf naar nieuwe stuurprogramma's zou gaan zoeken. Maar hij kan de software niet vinden. Als ik het goed formuleer zoek ik dus een ge-update driver voor mijn Atheros AR5007EG netwerkkaart. Wie helpt mij?
Link naar reactie
Wat je nu eens zou kunnen doen is het modem en de router van het stroom afhalen een minuutje spanningsloos in je computer in netwerkbeheer voorkeursnetwerk verwijderen en dan 1st modem starten en helemaal op laten starten dan de router weer aan t stroom ( als je een modem/router in 1 hebt deze gewoon weer op laten starten) dan je computer netwerken laten zoeken als jouw netwerk er tussen staat selecteren en sleutel invoeren en automatisch verbinding laten maken. Kijken of je dan wel internet hebt
Link naar reactie
Ik heb met een laptop precies het zelfde probleem gehad. Download bij onderstaande link de driver en instaleer die: http://www.atheros.cz/atheros-wireless-download.php?chipset=22&system=4 Vervolgens ga je naar configuratiescherm, systeem, apparaat beheer. Daar bij netwerkadapters laten zoeken naar netwerkadpater als de athreos gevonden wordt dan zelf kiezen voor stuurprogramma , dan daar het stuurprogramma aangeven wat je gedownload hebt. LET OP: Als je op download file klikt kan het even duren voordat je een schermpje krijgt om het bestand op te slaan.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...