Ga naar inhoud

Skydrive upload mega sloom


anoniem

Aanbevolen berichten

Aangezien ik al 25gb wolkruimte had gekregen bij de aankoop van mijn Lumia dacht ik van de week handig te zijn en heb nog 50 gb wolk gekocht bij Skydrive. Client geinstalleerd, folder aangemaakt, mijn foto's in die folder gezet en hoppa. Hij ging ze in de wolk zetten. Maar wat duurt dat vreselijk lang zeg :o :o Het is 50gb aan foto's ongeveer, maar na twee nachten aan staan is hij nog niet eens op de helft :? Ik heb ook dropbox, maar wat werkt dat snel in vergelijk met Skydrive. Iemand tips om skydrive de upload van mijn Ziggo 50/5 verbinding wel volledig te laten gebruiken?
Link naar reactie
Je upload is 5MBps, 625kBps, 2.25GB/h, en dit onder ideale omstandigheden. Een snelle rekensom leert dat het daarmee minimaal 22 uur duurt, voordat je 50GB geüpload hebt. Helaas is de verbinding over het internet vaak verreweg van ideaal, zodat het niet echt verbazingwekkend is, dat het 4x zo lang duurt. In mijn optiek klinkt de cloud heel mooi, maar stelt het in de praktijk weinig voor, en is het voor grote bestanden gewoon onbruikbaar.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...