Ga naar inhoud

Externe HD van Primary naar Logical converteren


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik ben in het bezit van een [b:331bde8b23]externe HD[/b:331bde8b23] van 1TB die voor 80% vol is. Ik zie dat ze als primary ingesteld is. Ik wil ze nu naar Logical converteren (vraag me aub niet waarom). Zou dit lang duren ? Ik vraag dit maar omdat ik een tijdje geleden een externe schijf van dezelfde grootte wou formatteren en vergeten was "quick format" aan te vinken. Na een half uur formatteren was het formatteren slechts met 1% gevorderd. Heb het formatteren toen afgebroken en een Quick Format gedaan. Dat was op 2 minuten gedaan.
Link naar reactie
Ik heb die Easus, maar zoals ik zei wou ik in feite op voorhand weten hoe lang dat dat ongeveer ging duren vooraleer ik eraan begin. Als dat voor een voor 80% gevulde HD van 1TB een dag gaat duren begin ik er niet aan. Ik ga die 1TB schijf nooit gebruiken voor een OS, dus mag dat voor mij gerust een gewone Logical blijven. Een formatteren kan men afbreken maar een omzetten van Primary naar Logical denk ik niet dat men dat kan afbreken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...