Ga naar inhoud

Is dit een restant van AVG?


anoniem

Aanbevolen berichten

I.v.m. de problemen van Java, zie het onderwerp in Beveiliging, ben ik in het configuratiemenu op zoek gegaan naar geinstalleerde updates van Oracle. Dat heb ik opgelost, maar mijn oog viel ook op een 2-tal items van AVG. Nu gebruik ik AVG als virusscanner al lang niet meer, over gegaan op Avast Free, maar voordat ik deze "restanten" verwijder even voor de zekerheid jullie mening; er staat: - Visual C++ 8.0 Runtime Setup Package (x64) AVG Technologies CZ,s.r.o. (uitgever) versie 9.0.0.623 - Visual Studio 2008 x64 Redistributables AVG Technologies. (uitgever) versie 10.0.0.2 Dus mijn vraag: zijn dit restanten en kunnen ze worden verwijderd?
Link naar reactie
oké, ik had het al kunnen lezen in je openingspost, begrijp ik er nu uit... omdat de applicaties zo duidelijk vermeld zijn als van avg zou ik ze gewoon in dat zelfde menu verwijderen. (heb hier ook avg, maar vind zulke vermeldingen niet, maar wellicht zou dat bij een oudere versie wel het geval kunnen zijn. zou een ander programma diezelfde onderdelen gebruiken, dan krijg je wel een melding dat er iets ontbreekt, en een optie om ze alsnog ergens op te halen. overigens: na avg verwijderen (zeker bij oudere versies, die waren behoorlijk slordig)) moet je eigenlijk alle avgmappen in de verkenner moeten verwijderen, ccleaner het register laten opruimen en herstarten.
Link naar reactie
Alipapa, mijn vraag was alleen maar of iemand die AVG register meldingen herkende voordat ik ze zou gaan verwijderen. Bij de 2e register melding had ik een s te veel getikt, het moest Redistributables i.p.v. Resdistri...... Toen ik dat bij google intikte kreeg ik o.a. deze verwijzing http://forums.avg.com/nl-nl/avg-forums?sec=thread&act=show&id=829 Dat gaf me genoeg zekerheid om het in W7 via Configuratiescherm/Programma's en onderdelen te verwijderen en dat lukte en na opnieuw opstarten geen probleem. Een ieder bedankt voor het reageren en/of meelezen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...