Ga naar inhoud

hoe veilig is paypal?


mmrijn

Aanbevolen berichten

Misschien heel erg naïef, maar hoe veilig is PayPal nou? Ik zie steeds vaker advertenties en aanbiedingen die via PayPal betaald moeten worden, maar ik hoor ook nog regelmatig over fraude. Is PayPal echt zo goed voor online winkelen? En stel dat ik zelf iets wil vekropen in een webshop (zoals software), is PayPal dan ook goed te gebruiken, of is de ouderwetse geld-overschrijving toch beter? Kan het intypen van je rekeningnummer op hun website nog leiden tot slechte gevolgen?
Link naar reactie
Ik gebruik PayPal al een aardige tijd (o.a. eBay) en ik heb nog nooit problemen gehad. Voor zover ik weet is het ook aardig veilig. Ik vind PayPal echt geweldig, want het is zo supersnel. Je klikt op de betaalknop en het geld staat dan direct op de ander z'n rekening. Ook andersom. Je betaalt met je e-mailadres. Je kunt gewoon gratis een PayPal account aanmaken waar je geld op kunt storten van je nederlandse bankrekening ! Daar is een tabblad voor, dat heet "Add Funds" Je wordt zo echter niet paypal verified, maar dat is nou ook niet zo heel belangrijk in mijn ogen.
Link naar reactie
  • 3 maanden later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...