Kasander1 Geplaatst: 29 augustus 2021 Delen Geplaatst: 29 augustus 2021 Ik heb een amazfit band 5 gekocht. Gewoon voor de lol, niet om nerveus te worden van de uitslagen en ook niet omdat ik sport, hoewel mijn werk geregeld als fitness benoemd kan worden. Ik doe maar een paar uurtjes administratie per week. De rest ben ik op de werkvloer te vinden. Maar goed, alles doet wat het moet doen ... buiten om dat er geen berichten door komen op de band! Niet dat dat echt nodig is maar als dat op de verpakking staat verwacht ik dat ook. Ik heb echt alles al doorlopen. Dus de instellingen op de band maar ik heb ook de hele app (Android) doorlopen. Daardoor kwam ik wel bij leuke instellingen die niet aan staan bij aflevering. Ook staat de band helemaal vrij in communicatie met de smartphone. En toch komt er niets door! Uiteraard op internet gekeken maar daar kwam ik alleen de handelingen tegen die ik daarvoor ook al had gedaan op de smartphone. Zou het dan toch komen door een update van Android? Link naar reactie
Alex Geplaatst: 30 augustus 2021 Delen Geplaatst: 30 augustus 2021 Hey Kasander, Deze oplossing kom ik tegen als ik op zoek ga via Google. Dit is overigens afkomstig van een pagina welke is vertaald van het Italiaans naar Nederlands. Maar misschien was je dit zelf al tegengekomen. Heb je hier wat aan? Link naar reactie
Kasander1 Geplaatst: 30 augustus 2021 Auteur Delen Geplaatst: 30 augustus 2021 Alex, ik kom er net achter dat mijn, op een smartphone getikt bericht helemaal niet door gekomen is! Dus hierbij nog een poging. Mijn vraag is niet langer relevant. De band is er plotseling opgehouden met contact te hebben met mijn smartphone. Opnieuw koppelen ging niet. Dus tweede toestel gebruikt zonder resultaat. Iphone erbij gepakt, zonder resultaat. Factory reset gedaan en alle toestellen opnieuw geprobeerd, je raad het al; Zonder resultaat. Alles bij elkaar een uur bezig geweest. En dus vandaag terug gebracht. Link naar reactie
Kasander1 Geplaatst: 31 augustus 2021 Auteur Delen Geplaatst: 31 augustus 2021 Mijn vrouw is zo lief geweest een nieuwe te bestellen. Die komt binnen enkele dagen binnen dus het verhaal gaat verder! Helaas was de aanbieding die ik de vorige keer had al uitverkocht dus nu moet ik geduld hebben. Ik ben niet zo iemand die een heel merk/type afkraakt omdat 1 artikel het niet (goed) doet. Dat vind ik, hoe zeg ik het vriendelijk, te simpel. Wordt vervolgt!! Link naar reactie
Kasander1 Geplaatst: 2 september 2021 Auteur Delen Geplaatst: 2 september 2021 De tweede band heb ik geprobeerd op 3(!) Android toestellen en een Iphone. Hij wilde niet gekoppeld worden. Na anderhalf uur teruggestuurd. Helaas. Daar dit een loos onderwerp is geworden mag deze verwijderd worden. Niemand heeft er iets aan. Link naar reactie
Alex Geplaatst: 2 september 2021 Delen Geplaatst: 2 september 2021 Hey Kasander, Had je de tweede keer precies dezelfde band besteld? In principe zijn alle ervaringen met een product nuttig. Dit is jouw ervaring. Ook daar hebben mensen misschien iets aan. Link naar reactie
Aanbevolen berichten