Ga naar inhoud

Iemand ervaring met een amazfit band 5?


Aanbevolen berichten

Ik heb een amazfit band 5 gekocht. Gewoon voor de lol, niet om nerveus te worden van de uitslagen en ook niet omdat ik sport, hoewel mijn werk geregeld als fitness benoemd kan worden. Ik doe maar een paar uurtjes administratie per week. De rest ben ik op de werkvloer te vinden.

Maar goed, alles doet wat het moet doen ... buiten om dat er geen berichten door komen op de band! Niet dat dat echt nodig is maar als dat op de verpakking staat verwacht ik dat ook. Ik heb echt alles al doorlopen. Dus de instellingen op de band maar ik heb ook de hele app (Android) doorlopen. Daardoor kwam ik wel bij leuke instellingen die niet aan staan bij aflevering. Ook staat de band helemaal vrij in communicatie met de smartphone. En toch komt er niets door!

Uiteraard op internet gekeken maar daar kwam ik alleen de handelingen tegen die ik daarvoor ook al had gedaan op de smartphone. Zou het dan toch komen door een update van Android?

Link naar reactie

Alex, ik kom er net achter dat mijn, op een smartphone getikt bericht helemaal niet door gekomen is! Dus hierbij nog een poging.

 

Mijn vraag is niet langer relevant. De band is er plotseling opgehouden met contact te hebben met mijn smartphone. Opnieuw koppelen ging niet. Dus tweede toestel gebruikt zonder resultaat. Iphone erbij gepakt, zonder resultaat. Factory reset gedaan en alle toestellen opnieuw geprobeerd, je raad het al; Zonder resultaat. Alles bij elkaar een uur bezig geweest. En dus vandaag terug gebracht.

Link naar reactie

Mijn vrouw is zo lief geweest een nieuwe te bestellen. Die komt binnen enkele dagen binnen dus het verhaal gaat verder! Helaas was de aanbieding die ik de vorige keer had al uitverkocht dus nu moet ik geduld hebben.

Ik ben niet zo iemand die een heel merk/type afkraakt omdat 1 artikel het niet (goed) doet. Dat vind ik, hoe zeg ik het vriendelijk, te simpel.

 

Wordt vervolgt!!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...