Ga naar inhoud

Miele twindos vullen met eigen wasmiddel


Ga naar oplossing Opgelost door Marjanne,

Aanbevolen berichten

Hoi. Ik heb een vraag over het vullen van de reservoirs van de Miele twindos, met eigen wasmiddel. Ik heb dat nu een tijdje gedaan maar het is net of er geen wasmiddel uit het reservoir gehaald wordt. Ik heb de dosering verhoogd tot wel 100ml maar dan nog komt er niets uit lijkt het. De was ruikt ook niet naar wasmiddel of zo, maar naar niets. Als ik wasmiddel in het gewone doseerbakje doe, dus niet in de reservoirs, dan ruikt de was wel naar het wasmiddel. Iemand een idee wat ik verkeerd doe? Ik reservoir 1 zit een gewoon vloeibaar wasmiddel en in reservoir 2 wasverzachter.
Link naar reactie
WKG130 WPS 09597150 10/118707067 HW18 Ik denk dat ik al weet wat ik fout heb gedaan. Ik heb niet gespoeld en het twindos systeem te lang niet gebruikt. Als ik nu wil gaan spoelen met water in een lege flacon, hoor ik bij vak 1 een getik en bij vak 2 gebeurt niets. Het water wordt in ieder geval niet opgepompt uit de flacons. Het kijk mij dat de leidingen dan verstopt zijn? Kan ik dit zelf nog verhelpen of moet er een monteur komen?
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • Oplossing
De monteur is gisteren geweest. Hij heeft ook geprobeerd om de leidingen schoon te spoelen, volgens mij is dat inmiddels wel gelukt (de machine lijkt het water uit de flacons wel op te pompen, echter is dit maar heel weinig). Maar wat hij vreemder vond is dat in het display alleen de melding 'proces loopt' komt te staan en geen tijdsindicatie. Na een minuut of 10 hoor je de machine afpompen en wordt het onderhoudsprogramma afgesloten. Dus het lijkt wel te werken, maar hij wilde toch even overleggen met de dealer omdat hij twijfelde. Ik hoor er verder nog van.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...