Ga naar inhoud

HELP internet explorer doet raar


anoniem

Aanbevolen berichten

hallo, sinds vanmiddag doet internet explorer raar. hij houd mijn startpagina niet meer vast. iedere keer als ik de i-explorer afsluit en weer opent is de startpagina die ik normaal gesproken gebruikt weg en komt er een startpagina van www.pwallet.com gevolgd door minstens 3 andere pagina's. ik heb al minstens 7 pogingen gebruikt om mijn eigen startpagina te gebruiken maar dat lukt dus niet. inmiddels heb ik de cookies,tijdelijke internetbestanden en geschiedenis gewist maar dat heeft niet geholpen. HOE MOET IK DIT OPLOSSEN????????????? ik gebruik windows xp professional :evil: [color=red:e32ff17602][/color:e32ff17602]
Link naar reactie
ik heb inmiddels ook spybot gedownload en gedraaid en die vond meer als ad-aware en heb laten verwijderen wat het programma aangaf. in de restrictie zone nog een site toegevoegd. toen ik in de werkbalk op extra drukte zag ik in het rijtje ook webinstellingen herstellen staan en heb ook dat gebruikt. nu is het even afwachten of deze dingen hebben geholpen. dat laat ik morgen of vanavond wel weten. in msconfig kon ik niets vinden buiten iets dat NULL heette en dat heb ik voor de zekerheid uitgevinkt. :roll:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...