Ga naar inhoud

Windows 2000 C-schijf vol


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb op mijn PC Windows 2000 draaien. Schijf 0 bestaat uit 2 partites ( c-drive 4,5 Gb en d-drive 4,5 Gb ) totaal 9 Gb. De C drive zit nagenoeg vol en op de d-drive heb ik nog maar een paar procenten over. Nu wil ik een 20 Gb harddrive kopen om verder te kunnen, daarbij wil ik niet alles opnieuw installeren. Wat ik wil doen, een 1 op 1 copy maken van de C en D drive op de nieuwe schijf ( nieuwe schijf ook in 2 delen ). Oude schijf er uit en alles moet op deze nieuwe verder draaien. Kan dat ? en wat is de beste aanpak......... :oops: Wie helpt mijn ..
Link naar reactie
80 GB de standaard :o :o Het is inderdaad waar wat je zegt. Ik heb dan wel 120 GB in mijn systeem hangen. Ik kan me nog goed herinneren dat ik las dat ze net een 20 GB schijf hadden ontwikkeld die je kon kopen voor een astronomisch hoog bedrag. Zelfs kan ik me nog vaag herinneren dat ik las dat ze de 2 GB grens hadden doorbroken. (Jawel, heb slechts 94% vrije ruimte over :oops: ) Een 30 GB schijf is nu het minste wat je kunt kopen. De maxtor 30 GB kost maar rond de 70 euro.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...