Ga naar inhoud

Cab-files opeens kwijt


anoniem

Aanbevolen berichten

Dag knappe koppen, hier een arme oude oom. Ik heb een mooi koopsysteem (fujiujfiiutusuie-ziemens) met amd1800+, 512 mb ram, geforce2 met 64 mb, 80gb schijf in vier partities, met xp-home op de eerste partitie (30gb) alles draaide leuk en aardig, tot mijn oudste zoon er in een weekeinde stiekem zoveel smerige schietspellen had opgezet dat ik door de bomen het bos niet meer zag. de-installeren lukte niet, want hij is wel zo slim om meteen het logbestand zelf weg te halen. Systeemherstel had ik zelf net opgeschoond, dus met een diepe zucht de hele zaak maar schoongemaakt en helemaal opnieuw geinstalleerd. Alles opnieuw geupdate, alles draait weer, maar een paar programma's krijg ik niet teruggezet. HarryPotter2, Lord of the rings, een net aangeschafte norton Ghost (!), ze zijn niet te installeren omdat meteen aan het begin telkens dezelfde foutmelding komt, no 1311: sourcefile not found F:\*\Data.Cab. Check if available and install again. Ikke weet bij god niet wat een cab-file is, en heb met het contextmenu de schijven doorzocht. Maar die vindt ze ook niet. Andere programma's (Systemworks, Firewall, de MYST-serie) krijg ik er allemaal wel op. Wie weet er wat?
Link naar reactie
Dank voor de reacties. windows weer installeren lijkt me geen oplossing, want die CAB-file wordt gezocht op F en dat is inderdaad mijn drive-letter. En ja, meneer Jonson, dat opnieuw installeren deed ik met de bijgeleverde recovery-cd, wat volgens mij gewoon een xp-cd is, maar dan met siemens erop gedrukt. any suggestions?
Link naar reactie
Dat F een drive-letter was, had ik inmiddels wel begrepen. Maar van [i:213e9d3a26]wat[/i:213e9d3a26]? :o Van een schijfpartitie of van de CD-speler? En [i:213e9d3a26]als[/i:213e9d3a26] F een schijfpartitie is, staan op die partitie dan ook de recovery-bestanden van XP? Ik vermoed dat de Windows-installer corrupt is, maar ik wacht nog ff af.
Link naar reactie
Dank Ben, F is mijn cd-romspeler vanwaar ik dus harry potter probeer te installeren. Dat CAB-file wordt telkens op de cd van het niet te installeren programma gezocht, terwijl ik een hoop andere programma's wel heb kunnen terugzetten. Norton Systemworks wel, norton firewall ook, masar norton ghost weer niet. Harry potter 1 wel, harry potter 2 niet. Riven en Myst wel, lord of the rings weer niet. Vandaar dat ikzelf de fout zocht op de cd'tjes. als de installer van xp corrupt zou zijn, zou ik die andere dingen toch ook niet terug hebben kunen zetten? En xp draait verder weer als een tierelier. (Ik ben jarenlang verwoed MACcer geweest, moest toen wegens programmatekorten wel overstappen naar windows, heb keurig 98 gekocht en ME en me telkens opgelicht gevoeld tot nu. Eindelijk een stabiel platform. Alleen voel ik me een beetje een geitje omdat ik telkens al die dure dingen koop. Neefjes staan schaterlachend in een rij...). dank voor alle hulp zover omemax
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...