Ga naar inhoud

Uninstall 4in1: herstel XP 4in1?


anoniem

Aanbevolen berichten

Nadat ik een paar weken geleden voor het eerst XP heb geinstalleerd heb ik, zonder er bij na te denken (dat was ik zo gewend van Win98SE!) de 4in1 drivers (de nieuwste Hyperion) geinstalleerd. Nu heb ik al die verschrikkelijk last van steeds maar weer schijfcontrole bij het opstarten (ik heb XP trouwens op een geformateerde hd geinstalleerd (1 jaar oud) en Win98SE helemaal verwijderd). Da's heel irritant. En heel vaak vind 'ie ook fouten. Regelmatig zit er sowieso wat fout op de hd en moet ik een programma opnieuw installeren omdat er schijnbaar iets verdwenen of beschadigd is (heel vaag allemaal). Nu dacht ik opeens: misschien zit er iets niet lekker met die 4in1 drivers. Die hebben toch te maken met het benaderen van de hd en zo. Toen pas bedacht ik me ook dat 4in1 drivers op zich niet meer nodig zijn voor XP omdat die er al in gebakken zitten. Vraag: als ik nu die 4in1 uninstall (door de installer te laten lopen en voor uninstall te kiezen), krijg ik dan automatisch de originele XP 4in1 drivers terug...? Of is 4in1 dan helemaal weg (hetgeen me toch niet zo best lijkt voor DMA en zo)? Wat kan ik het beste doen? Ik heb trouwens een Epox 8KHA+ mobo met een Athlon 1600+. Die 4in1 had ik onder Win98SE dus echt wel nodig.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...