Ga naar inhoud

Office 2000 - Excel ( dubbelonderstrepen) EEN BUG???


anoniem

Aanbevolen berichten

In Excel (versie office 2000) kun je een knop maken in de werkbalk die de functie van dubbelonderstrepen heeft. Het gekke is....dat dit niet werkt!!!! Via opmaak(celeigenschappen) kun je wel dubbelonderstrepen, maar als je de knop van dubbelonderstrepen verplaatst naar de werkbalk dan werkt de functie niet meer. Als ik nu op deze knop druk dan krijg ik wel een onderstreping maar een enkele streep. Is dit bekend bij een van jullie? Misschien is een BUG?????
Link naar reactie
Net even geprobeerd in Excel '97. werkt prima moet ik zeggen; geen problemen mee. BTW, ken je deze truc al? Hou shift ingedruk en klik op button "underline" Zul je zien dat de "Double Underline" button verschijnt :wink: Niet alle toolbar-buttons hebben zo'n "opposite" - Open wordt Save as - Print wordt Print Preview - Sort Ascending wordt Sort Descending - [b:eac1486936][color=blue:eac1486936]Underline wordt Double Underline[/color:eac1486936][/b:eac1486936] - Left align wordt right align - Center align wordt merge - Increase Decimal wordt Decrease Decimal - Increase Indent wordt Decrease Indent Volgens mij zijn dat ze wel succes ermee P de BB
Link naar reactie
OK, Kan ik je niet mee helpen. Bij mij werkt het prima. Maar die knop voor "borders" zit toch standard in je toolbar "Formatting" (diegene waar ook je lettertypes in zitten en Vergedrukt enzo) Bij mij staat ie er standaard tussen; 3e knoppie van rechts. Als je die knop 1 maal op "Bottom Double Border" zet, werkt het dan nog niet? P de BB
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...