Ga naar inhoud

dbx-recoverer??


anoniem

Aanbevolen berichten

Omdat ik mijn computer ging formatteren, wilde ik eerst mijn e-mail (van Outlook Express) back-uppen. Dus zipte ik alle .dbx bestanden van Outlook Express. Nu heb ik geformatteerd, Windows er weer opgezet, en tot mijn schrik deed de zipfile het niet! :o Nou heb ik het bestand kunnen herstellen met [url=http://www.repairfile.com/]Advanced Zip Repairer[/url], maar van de 81 MB van Postvak IN.dbx zijn nog maar 19.5 MB over!! En in plaats van de overgebleven 19.5 MB weer te geven, geeft Outlook Express nu helemaal niks weer! ('Er zijn geen items in deze weergave') :cry: :cry: :cry: Dus mijn vraag is: is er een soort dbx-recoverer, waarmee ik de overgebleven 19.5 MB aan mails kan zien?
Link naar reactie
[quote:65cf4ff013="m021"]Omdat ik mijn computer ging formatteren, wilde ik eerst mijn e-mail (van Outlook Express) back-uppen. Dus zipte ik alle .dbx bestanden van Outlook Express. Nu heb ik geformatteerd, Windows er weer opgezet, en tot mijn schrik deed de zipfile het niet! :o Nou heb ik het bestand kunnen herstellen met [url=http://www.repairfile.com/]Advanced Zip Repairer[/url], maar van de 81 MB van Postvak IN.dbx zijn nog maar 19.5 MB over!! En in plaats van de overgebleven 19.5 MB weer te geven, geeft Outlook Express nu helemaal niks weer! ('Er zijn geen items in deze weergave') :cry: :cry: :cry: Dus mijn vraag is: is er een soort dbx-recoverer, waarmee ik de overgebleven 19.5 MB aan mails kan zien?[/quote:65cf4ff013] Ik denk eerder dat je een zip recoverer o.i.d. nodig hebt, want het zip-bestand was immers corrupt... Als het zip-bestand 100% te recoveren is, dan zal het .dbx bestand ook wel weer de normale omvang bereiken.
Link naar reactie
Had ook zo'n probleem. Zette na installatie de .dbx file weer terug bij de andere dbx files, helaas werd de nieuwe file niet weergegeven in outlook. Heb toen het volgende geprobeerd en dat werkte. Heb in outlook zelf een nieuwe map aangemaakt bv oudemail. Ben toen naar de locatie gegaan waar die map in windows staat, dus c:\program files...... enz. heb daar die nieuwe door outlook gemaakte map(oudemail.dbx, zoals ik die genoemd heb) verwijderd. De map die ik in outlook wil heb ik de naam van de verwijderde map gegeven, dus oudemail.dbx. Toen ik daarna outlook opstartte stonden in de map die ik al eerder (oudemail) nu m'n mails die ik terug wilde zetten. Hoop dat dit voor jou ook werkt.
Link naar reactie
[quote:b02498fc97]Heb in outlook zelf een nieuwe map aangemaakt bv oudemail. Ben toen naar de locatie gegaan waar die map in windows staat, dus c:\program files...... enz. heb daar die nieuwe door outlook gemaakte map(oudemail.dbx, zoals ik die genoemd heb) verwijderd. De map die ik in outlook wil heb ik de naam van de verwijderde map gegeven, dus oudemail.dbx. Toen ik daarna outlook opstartte stonden in de map die ik al eerder (oudemail) nu m'n mails die ik terug wilde zetten. [/quote:b02498fc97] Helaas, werkt niet... :( Toch bedankt. Maar weet niemand van het bestaan van een programma, een soort dbx-recoverer? Als het met zipfiles lukt zou dat toch ook moeten kunnen?
Link naar reactie
Nogmaals bedankt, het programma werkt. :) Maar er is één probleem: omdat de ZIP-recoverer maar 1/4 van de Postvak IN heeft teruggevonden, wordt ook maar 1/4 van de berichten ge-recoverd. Ik heb Advanced Zip Repairer (repareerde 1/4) en PicoZip (repareerde niks) geprobeerd. Weet iemand nog andere ZIP-recoverers die ik eventueel kan proberen? :(
Link naar reactie
[quote:28855cc47c="m021"]Nogmaals bedankt, het programma werkt. :) Maar er is één probleem: omdat de ZIP-recoverer maar 1/4 van de Postvak IN heeft teruggevonden, wordt ook maar 1/4 van de berichten ge-recoverd. [/quote:28855cc47c] [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?p=504382#504382]Dat had ik toch al gezegd...[/url] [img:28855cc47c]http://forum.fok.nl/i/s/frusty.gif[/img:28855cc47c] [quote:28855cc47c="m021"] Ik heb Advanced Zip Repairer (repareerde 1/4) en PicoZip (repareerde niks) geprobeerd. Weet iemand nog andere ZIP-recoverers die ik eventueel kan proberen? :([/quote:28855cc47c]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...