Ga naar inhoud

Detecteren TV-kaart uitschakelen


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik ben sinds enige tijd overgestapt op Window XP, alles werkt prima, behalve mijn TV-kaart (Medion PCI TV-radiokaart MD 9415), deze krijg ik niet goed geïnstalleerd. Ik heb wel WinXP drivers gedownload, maar deze werken allemaal niet. Om toch TV te kunnen kijken gebruik ik nu DScaler, dat werkt prima zonder bij apparaatbeheer een driver te installeren. Het enige vervelende is dat bij het opstarten XP steeds zegt dat er nieuwe hardware gevonden is en de installatiewizzard opstart. Ik heb al geprobeerd de TV kaart in apparaatbeheer uit te zetten, maar dan werkt hij dus helemaal niet meer (is wel logisch..). Hoe zorg ik ervoor dat XP niet steeds bij het opstarten zeurt over een nieuwe driver voor mijn TV kaart?
Link naar reactie
[quote:64cd5bc23c="Ben Jonson"]Kijk eens hier: http://www.kuckuk.com/public/tn/tn0013.html[/quote:64cd5bc23c] Dank je, die link had ik ook al gevonden maar die driver werkt ook niet goed. De kaart doet het prima met DScaler, het probleem alleen is dat Windows hem nog steeds steeds wil installeren als je de computer opstart. Tjitte
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...