Ga naar inhoud

Mail .... of toch niet??


anoniem

Aanbevolen berichten

Sinds een paar dagen gebeurt er iets raars met m'n Outlook Express 6.0. Ik krijg het bericht en icoontje dat er nieuwe email is, maar als ik naar OE toe ga staat er dus nergens een nieuw bericht. De enige manier om van het envelop icoontje af te komen is door OE af te sluiten en opnieuw op te starten. Weet iemand waar dit door zou kunnen komen en hoe ik het kan oplossen? Bvd Hanneke
Link naar reactie
Ik heb m'n pc met 3 verschillende virus scanners gescand en er zijn geen virussen gevonden, dus dat is het niet. Ik heb onder beeld/huidige weergave "alle berichten" aangegeven. Als ik gewoon mail binnenhaal is er mail en zie ik dat ook. Maar soms krijg ik -als ik niet zelf check- dus het bericht dat er mail is maar dan is er niets. En ik heb geen account bij een nieuwsgroep binnen OE. Nog meer suggesties? :D Hanneke
Link naar reactie
[quote:79d9d79d4a="mammaduck1"]IK heb AVG lopen en die kon niets vinden, maar ik zal nog eens een paar online scanners proberen en kijken of die wat kunnen vinden. Je weet het maar nooit.[/quote:79d9d79d4a] Hij bedoelt niet zozeer dat je besmet bent, maar dat je virusscanner een besmet mailtje onderschept en verwijdert, vandaar dat OE hem niet laat zien, kijk eens in de log van je virusscanner....
Link naar reactie
Ik ben er al achter wat het is/was. Ik heb 1 IMAP account dat binnenkomt bij OE. Wat er nou gebeurde was dat als ik een mail stuurde met dat IMAP account, het gezonden bericht opeens als nieuw bericht werd aangezien wanneer het naar de "verzonden items" folder ging. Alleen stond er dus in het "verzonden items" folder wel de gezonden mail maar niet vetgedrukt als een nieuw bericht. Ik heb het probleem opgelost door deze folder niet meer te laten ophalen door OE. Het is wel vreemd dat tot verleden week dit niet gebeurde. Iedereen bedankt voor je reactie !! Hanneke
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...