Ga naar inhoud

terug zetten register


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik vrees dat u eraan bent voor de moeite. Een oud register terug zetten kan als u daar een kopie of een back-up van gemaakt hebt. en dan nog is de vraag kan het dan wel wat met de huidige? Mijn advies wijzig zo min mogelijk zelf uw register. Een goed programma is regcleaner die het werkje voor u opknapt en dan nog is het oppassen geblazen. Voor alle duidelijkheid regcleaner zet geen oud register terug,maar helpt u wel bij om de overbodige sleutels te verwijderen die niet meer actief zijn. Dit ter informatie,maar daarmee is uw vraag nog niet opgelost,en daar mijn beste heb ik mijn twijfels over?('kan mis zijn),maar hier lopen nogal slimmerikken rond, dus wie weet.....
Link naar reactie
ligt eraan wat je met oud bedoeld heb je iets geinstalleerd / verwijderd en nu allemaal foutmeldingen na de reboot Dan opstarten in dos en het commando: scanreg /restore geven nu krijg je een klein keuze menu over register backup die je terug kan zetten. Wellicht kan je beter even melden wat het probleem is en/of waarom je t register wil terug zetten ?
Link naar reactie
Dit is niet zo moeilijk :D [quote:6d6a62afeb]Het Register vervangen door de reservekopie Er wordt altijd een reservekopie van de Register-configuratie bewaard (inclusief informatie over gebruikersaccounts, protocolbindingen, programma-instellingen en gebruikersvoorkeuren). U kunt deze reservekopie gebruiken als het huidige Register problemen veroorzaakt. Telkens als u de computer opnieuw opstart, wordt het Register automatisch gecontroleerd. Als tijdens de uitvoering van het programma Register-controle een probleem wordt aangetroffen, wordt het Register automatisch door de reservekopie vervangen. Opmerkingen U kunt Register-controle ook als volgt starten: klik op Start, wijs achtereenvolgens Programma’s, Bureau-accessoires en Systeemwerkset aan en klik op Systeeminfo, en vanuit het menu Extra klikt u op Register-controle. Als het Register een ingang bevat die verwijst naar een bestand dat niet meer bestaat (bijvoorbeeld een .vxd-bestand), wordt dit door Register-controle niet gecorrigeerd. [/quote:6d6a62afeb] Als je het op wil starten ga je naar start help en bij zoeken tik je in register dan open je het bestand een register vervangen door een reservekopie en klaar is kees :D Succes
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...