Ga naar inhoud

Opstart probleem


anoniem

Aanbevolen berichten

Sinds enkele dagen heb ik een probleempje. elke keer als ik mijn computer opstart staat er disk boot failure insert system disk and press enter dit is natuurlijk niet zoals het ervoor ging Het is gebeurd toen ik een diskette eruit haalde die er tijden het opstarten in was blijven zitten. De computer vroeg mij om de diskette eruit te halen en dat deed ik. sinsdien hebben wij dus dit probleem maar ik heb geen idee hoe ik dit op kan lossen Kunnen jullie mij er misschien bij helpen bij voorbaat dank
Link naar reactie
André, Ach, die linkjes zijn met Google zo gevonden. Zoek maar eens op: disk boot failure insert system disk and press enter Hoppa! Verder ben ik actief op verschillende computerfora (eigenlijk nog het meest op Helpmij), ook buitenlandse. Buitengewoon leerzaam! Na een tijdje leer je de klappen van het zweepje wel kennen. En alles wat de moeite waard is, sla ik gewoon op. D.m.v. trefwoordjes in het programma (ClipMate en LinkStash, waarbij ClipMate werkelijk onovertroffen is), zijn URLS weer razendsnel boven water te toveren. Na een jaar of drie "verzamelen", krijg je natuurlijk een flinke collectie. Eigenlijk vind ik het zoeken in nieuwsgroepen veel handiger en effectiever (met de Google Toolbar is dat trouwens een fluitje van een cent). En laten we niet vergeten, dat veel problemen behoorlijk wat standaardproblemen zijn (die je dus ook standaardantwoorden kan geven :P ). Tja, je bent er inderdaad wel veel tijd mee kwijt - ik denk ook teveel :-? . En een heel klein beetje kennis van computers helpt natuurlijk ook en niet te vergeten wat buitenlandse talen. Ik zou zeggen, doe er je voordeel mee. :D :D :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...