Ga naar inhoud

windows 3.1 en windows 3.11


anoniem

Aanbevolen berichten

Jongens, ik weet prima het verschil aan te geven tussen MS Works, Windows3.0 en 3.11. Da's ook de vraag helemaal niet. Bessy zegt dit: [quote:e3b2c22143]Tis dat ik bedoel ik heb hier voor mij de diskette liggen of is windows 3.11 anders dan works 3.11?[/quote:e3b2c22143] Ik snap geen fluit van die zin. Wat moet hierin duidelijk worden? Om weer On-topic te geraken: Win3.X is als "eerste" officieuze Windows versie niet veel meer dan een uitgebreide grafische schil om DOS heen. Je installeert het nota bene vanuit een DOS omgeving. De topic-starter moet dus een DOS bootdiskette hebben. ALS er al een win3.X bootdisk is, dan slingerd die gegarandeerd een DOS-engine aan om het setup menu te tonen. Volgens mij is hiermee - mede door mijn verwijzing naar bootdisk.com voor een DOS opstartdiskette - de topic rond...
Link naar reactie
Het schijnt in het verleden toch echt zo geweest te zijn dat een Office Upgrade tevreden was als je hem de 1e diskette van Win3.x voorschotelde. Aangezien ik destijds alleen maar met WordPerfect werkte heb ik dit verhaal nog nooit in de praktijk uitgetest. Maar geheel en al onmogelijk acht ik het niet, zeker gezien het beleid van Bill destijds: zoveel mogelijk gebruikers van WP overhalen naar [i:472fb96cb7]zijn[/i:472fb96cb7] Office programma's.
Link naar reactie
Het was inderdaad mogelijk om de upgrade Office 97 als een volledige versie te installeren door een diskette met een windows product te gebruiken. Hiervoor kon je de eerste diskette van een word versie gebruiken (2.0 / 6.0) of de eerste diskette van win 3.1 of 3.11. Ik weet niet of de truc ook werkte met de eerste Dos flop, maar de rest werkte iig. wel :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...