Ga naar inhoud

verwijderen software lukt niet


anoniem

Aanbevolen berichten

Het lukt me niet meer om een spelletjessoftware (Lego Bionicle) te verwijderen via Configuratiescherm/Software. Ik wil het programma nmelijk opnieuw installeren. De wizard om te verwijderen opent wel, maar als ik de optie 'verwijderen' activeer, keer ik gewoon terug in het venster van Software zonder dat er iets is gebeurd. De map staat ook nog gewoon in Verkenner. Via de snelkoppeling van het spel om het programma te verwijderen, werkt het evenmin. Er zal wel iets niet meer aanwezig zijn in het systeem (?) Wie helpt mij om dit probleempje op te lossen? Alvast bedankt voor de moeite. théo
Link naar reactie
Bedankt voor jullie adviezen. Wat betreft de opmerking van Plextor is het niet zo dat er een pictogram naast de klok staat, maar ik zal er bij andere programm's in voorkomende gevallen wel op letten. De hint van Toon heeft inderdaad direct resultaat opgeleverd. Het spelprogramma is effectief verwijderd en nu ik het opnieuw heb geïnstalleerd, lukt het verwijderen op de Windows-manier ook weer. Nogmaals merci en wellicht tot een volgende keer. Théo
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...