Ga naar inhoud

[win98 se] errors na verkeerde installatie


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik wilde een netwerk kaart installeren op een laptop(compaq armada m700) met daarop win98se. Op een gegeven moment moesten er bestanden worden gekopierd van de win98se cd. Ik heb toen alleen een domme fout gemaakt, ik heb een win98 cd erin gedaan. Dus de installatie was niet compleet. Toch leek de kaart goed geinstalleerd te zijn... Na opnieuw opstarten kreeg ik de volgende errors: Kan een apparaat bestand niet vinden. Dit bestand is mogelijk vereist om Windows of een Windows toepasing uit te voeren. Het register van Windows of system.ini verwijst naar dit apparaatbestand, maar het bestaat niet meer. Deze melding geeft hij 3x i.c.m. met de volgende bestanden vnetsup.vxd vredir.vxd dfs.vxd Hierna verschijnt nog een error: Kan dynamic link-bibliotheek niet vernieuwen: msnp32.dll Het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden. (een gedeelte van) de volgende functie is niet beschikbaar: Microsoft Netwerk :cry: waaaaa, kan ik dit nog oplossen??? ::greetz:: Obi
Link naar reactie
Of bestanden uit de .CAB bestanden vissen met Extract en handmatig de bestanden op de goede plek zetten. SFC kan misschien ook helpen. En ja, wat Ruud de Wit zegt is op zich okay. Ik heb er alleen wel eens een niet meer startende Win98 aan overgehouden. Dus moest toen gewoon alles opnieuw installeren. Kijk maar wat het minste werk is.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...