Ga naar inhoud

XP-SP1 bevat Nvidia detonator drivers!?!?!?!?!?!?!????


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb afgelopen weekend een schone installatie van winXP inclusief SP1 uitgevoerd (geslipstreamde versie). Geen problemen tijdens de installatie alle hardware netjes gevonden. Vervolgens wilde ik de Nvidia detonator 41.09 installeren. Wat schetst mijn verbazing ..... volgens de detonator installatie waren er al detonator drivers geïnstalleerd. HOE KAN DIT? het was een kaal geformatteerd systeem! Zitten er tegenwoordig detonator drivers in de standaard windows installatie? Nu is mijn volgende vraag, het is bekend dat verschillende detonator drivers over elkaar heen geïnstalleerd problemen opleveren! Hoe krijg ik de oude drivers weg? Een tooltje genaamd Detonator destroyer werkt niet omdat die mijn kaart niet herkend (Gforce3 TI500 van Leadtek) Iemand nog leuke ideen?
Link naar reactie
[quote:234c9ab985="gerben"]Windows heeft zelf drivers voor Nvidia kaarten. Deze zijn zeer beperkt, dwz. ze werken, maar je kunt er heel weinig aan instellen. Mogelijk dat er in SP1 wat uitgebreiders zit. Je kunt de nieuwe drivers eroverheen zetten. Je kunt eventueel de oude weghalen met 'detonator destroyer' van guru3d.com.[/quote:234c9ab985]Dat bedoelde iknu juist, die detonator destroyer van guru3d laat normaal zien welke kaart en versie er is geïnstalleerd maar dat zie ik nu niet. Vreemd verhaal. Het lijkt erop dat ik de enige ben dus moet maar weer van voren af aan beginnen. MajinBuu: je hebt tot dusver geluk gehad. Vroeg of laat komt iedereen dit tegen. Met name overgangen tussen 2x.xx -> 3x.xx-> 4x.xx leveren problemen op. Ik hoop voor jou dat het nog even duurt :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...