Ga naar inhoud

foutmelding bij installeren nieuwe software


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik krijg de laatste tijd als ik sommige software wil installeren de volgende melding: config.nl. Het systeembestand is niet geschikt voor MS-DOS en Microsoft-toepassingen. Kies sluiten om de toepassing af te sluiten. Ik kreeg gister deze melding weer toen ik gewoon een versie van Avast32 wilde installeren. Ik draai onder Windows 2000 Pro. Iemand een idee wat hier aan de hand is? bedankt Ruurd
Link naar reactie
Ik heb de neiging (kan mis zijn) om te zeggen: is die software wel geschikt is voor de computer? Gewoonlijk staat er vermeld dat die software geschikt of niet geschikt is voor Win.2000 alhoewel... een vraagje over die software haalt u die van een [b:3c063ded9c]cd-rom [/b:3c063ded9c]of [b:3c063ded9c]internet[/b:3c063ded9c]?Mijn ervaring met software afhalen van internet is bij mij niet in goede aarde gevallen omdat bij sommige software's (vooral bij freeware) geen melding wordt gedaan voor welke versie ze geschikt zijn (win.95/98/98/SE/Me/2000/XP) Hiermee wil ik niet beweren dat het bij u ook zo is gegaan. [b:3c063ded9c]TIP[/b:3c063ded9c]: Probeer eens een software te installeren die geschikt is voor [b:3c063ded9c]Windows 2000 [/b:3c063ded9c]en zie wat er dan gebeurd? Krijgt u dan weer die melding dan is er iets niet juist met uw instellingen maar wat? Daar moet ik u het antwoord schuldig blijven vermits ik geen [b:3c063ded9c]2000[/b:3c063ded9c] gebruiker bent. Wat ook een mogelijk(?) is, is een download manager gebruiken. :wink:
Link naar reactie
Hallo Bessy, Bedankt voor je reactie. Ik wilde b.v. Avast 32 (voor Windows2000) binnen halen, en inderdaad van het internet. Toch heb ik daar meestal geen probleem mee. Ik gebruik Download Accelerator. Daar kan het dus allemaal niet aan liggen. Ik let er altijd goed op als ik programma's binnenhaal voor welke Windows systeem ze geschikt zijn. nogmaals dank voor je reactie Ruurd
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...