Ga naar inhoud

Extra HD geeft stationsverwarring


anoniem

Aanbevolen berichten

Je kunt de stationsletters wijzigen maar dan blijf je bij herinstallaties zitten. Beter is die extra HD NIET met een PRIMAIRE PARTITIE in te delen maar eerst helemaal met een UITGEBREIDE en daarin zet je dan verdere LOGISCHE stations. Primaire partities krijgen bij booten altijd voorrang wat de stationsletters betreft. groetjes Edmond
Link naar reactie
Dank! Mag ook wel, d.w.z. op de laatste HCC dagen kwamen er op de laatste dag na 5 uur nog twee heren naar de Computer!Totaal-stand met een vraag over harddisks die zij in en uitschroevden en daarbij kwamen oude partities terug op oude letters, terwijl zij die dus een andere letter hadden gegeven. Ik heb ze toen achteraf allemaal kolder verteld, want na 3 dagen en vele vragen kon ik dit simpele regeltje niet meer herinneren: primaire partities claimen letters doordat ze voorrang krijgen. Bij deze alsnog mijn excuus aan die twee heren! Ik zal dit simpele feit mede door hen echter denk ik nooit weer vergeten. groetjes Ed
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...