Ga naar inhoud

Windows XP of Hardware Probleem


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik draai met windows XP. Het duurde steeds langer met opstarten. Als je in verkenner gaat dat krijg je dat verfkwastje te zien. Dan duurt het een minuut of bij en dan zie ik pas wat er op mijn harddisk staat. Goed dit kan nog vanalles zijn. Dus maar een image van een tijd geleden terug gezet. Dit is een image die ik heb gemaakt na het installeren van XP en een paar programma's. Nu doet hij dus precies het zelfde. Is dit een hardware probleem bv Harde-schijf naar z'n grootje. Software in de form van windows xp, een virus of iets heel anders. Wie kan mij helpen. Random
Link naar reactie
Ik heb hetzelfde probleem...:-( Na het opstarten van Windows XP (wat overigens wel goed gaat) duurt het ongeveer 2 minuten voordat ik de inbelverbinding kan openen. Ook merk ik op dat in Taakbeheer alleen de SYSTEM bestanden uitgevoerd zijn. Mijn user bestanden (met mijn naam erachter vermeld) volgen pas na die 2 minuten. Heeft iemand een idee wat het probleem zou kunnen zijn!? Dit heb ik nog niet eerder gehad, mijn pc is 1,5 maand oud!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...