Ga naar inhoud

Afsluitproblemen windows xp pro!!!


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb hier staan: Een amd xp2700+ op een msi kt4ultra bsr mobo met dolby digital 5.1 sound on board(klinkt erg zuiver, aanrader),raid, usb 2.0 en ja ja, heb de fsb op 166 ingesteld :D, 256 mb pc(of xp, ben ff de naam ervan kwijt)2700 samsung geheugen(wordt zeer binnenkort uitgebreid tot 738 i.v.m. videobewerking),1x 60 gig 7200rpm + 1x 30 gig 7200rpm hdd ruimte(komt een 3e schijf bij, heb toch een raid controller over), Nvidea mx440(tijdenlijk i.v.m. budget, wordt zeer spoedig vervangen i.v.m. videobewerking als ik weer geld heb),16x dvd en een 52x24x52x lite-on brander. Dit heb ik zelf in een chieftec dragon kast gebouwd met een 550watt voeding van q-tec(zolang die het bijft doen, ben ik er tevrede mee). [i:e430e34eea]Naar mijn mening is het een leuk simpel basis instapmodelletje, maar moet nog een hoop uitgebreid worden, o.a. een tv kaart. :)[/i:e430e34eea] Had er eerst mijn oude windows 98se opgeknald, maar na een crash had ik nog maar 16 kleuren en geen internet meer. Heb er xp pro opgeflikkerd en draaid erg stabiel, alleen het afsluiten is een ramp. Klik ik op afsluiten, reboot het systeem i.p.v. uit te gaan. Maar meld ik me eerst af en opnieuw aan en kies dan voor afsluiten, dan gaat tie wel uit. Jullie deskundigen moeten dit probleem wel weten. Ik kan erg goed pc's in elkaar bouwen, maar windows blijft altijd voor verrassingen zorgen. BVD Met vriendelijke groetjes, Chris
Link naar reactie
In eerste instantie leek het probleem opgelost te zijn, maar ik juigde te vroeg. Heb vandaag meer geheugen gekregen voor mijn verjaardag: Samsung 256mb pc2700, presies dezelfde module als die er al in zat en nu sluit tie wel gewoon af. Ik denk dat het een geheugen probleem was, want ook tijdens het branden zag ik de buffer teveel bewegen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...