Ga naar inhoud

Systeemherstel werkt niet


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb Windows xp pro en heb onlangs sp1 geinstalleerd. Als ik nu mijn systeem wil herstellen naar een eerder punt lijkt alles goed te gaan tot na het herstarten. Er staat dan dat mijn systeem niet hersteld kan worden en dat ik een ander punt moet proberen maar ook dit herstelpunt doet het niet. Systeem herstel is ingeschakeld dus daar kan het niet aan liggen. Komt dit dan door de installatie van Sp1? Voor installatie sp1 nooit last van gehad. Wie weet raad?
Link naar reactie
  • 1 maand later...
ik heb de zelfde vraag als ToTo en nog nergens een antwoord kunnen vinden. Systeemherstel eerst uitzetten en dan weer aanzetten vind ik niet een goede optie , want dan weet ik tenminte zeker dat ik niet meer in de oude herstelpunten kom en dat is nou juist net wel de bedoeling. Voor de duidelijkheid : XP geeft dus wel oude herstelpunten aan in de agenda. Systeemherstel staat gewoon ingeschakeld en vorige week was er nog geen probleem mee. :cry: greetz vliegje
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...