Ga naar inhoud

kan map niet verwijderen op de desktop van windows 95


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Het volgende probleem: ik heb een programma op m'n pc geinstalleerd onder win 95. Het programma werkte niet goed dus ik heb dit verwijderd. Nu ontstaat het probleem dat ik een lege map op m'n bureaublad heb staan die ik niet kan verwijderen. Ik heb zowel onder windows\desktop gekeken maar helaas daar is deze niet in te vinden. Ook niet als ik het onderdeel verborgen/systeembestandem weergeef. Daarna heb ik in het register van windows alle mogelijke waarden verwijderd die te maken hebben met het programma. Helaas wederom geen succes. De map blijft staan. Als ik met de rechtermuisknop klik op de map krijg ik een menu met programmaopties van het gedeinstalleerde programma. Het is allemaal niet zo dringend maar een map op je desktop waar je niets aan hebt is wel vervelend Wiet weet een oplossing Gr
Link naar reactie
Dan hebt u waarschijnlijk te maken met een mogelijke spyware of virus. als u een viruscanner in huis hebt laat hem dan eens draaien. Ook een mogelijk is het programma AD-aware-programma gratis downloaden van het net. Gewoon in bijvoorbeeld bij dowload com in het zoekprogramma "ad-ware 5" in te geven en op search drukken en dan kunt ge uw keuze maken,wel even nagaan dat win.95 dit programma ondersteunt. Dit programma speurt uw systeem of die eventueel spyware in huis heeft en indien hij er vindt zal het u daarvan op de hoogte brengen.zodat u ze kunt verwijderen. Proberen maar. :wink:
Link naar reactie
Wat is de naam van de map.. bepaalde namen (onder FAT) zijn gereserveerd (CON, AUX, COM1, COM2, COM3, COM4, LPT1, LPT2, LPT3, PRN, NUL ) drie kwart jaar geleden had iemand een dergelijk probleem, zie deze post, misschien is het voor jouw ook wel van toepassing http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=57568&highlight=
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...