Ga naar inhoud

xp verwijderen


anoniem

Aanbevolen berichten

Een tweede partitie maken als je die nog niet hebt. Je data naar de 2de partitie verplaatsen en dan de eerste partitie formateren (FAT / FAT32). Dan op die partite ME weer installeren.

Het kan helaas niet zonder een nieuwe install.

------------------ Sjaal om, Sjalom. Het wordt koud, heb daar vrede mee.

Jetway 866AS-R, VIA KT266, Creative SbLive! 5.1, AMD XP 1600+, 512mb DDR, GF2 GTS 32mb DDR, 3COM 3C900B-TPO, Maxtor 40Gb, Quantum Fireball EL10.2 10,2Gb, LG CRD-8400B, LiteOn 12010B 12x10x40x Burnproof.

OS: WinXP Pro Dutch

Link naar reactie
Het gaat mij om XP, niet ME! ME is geen probleem. Kijk even naar hardwarevragen bij jandeman. IK KRIJG ER WAT VAN!!!
quote:
Originally posted by Rip-rip: Een tweede partitie maken als je die nog niet hebt. Je data naar de 2de partitie verplaatsen en dan de eerste partitie formateren (FAT / FAT32). Dan op die partite ME weer installeren.

Het kan helaas niet zonder een nieuwe install.


Link naar reactie
quote:
Het gaat mij om XP, niet ME! ME is geen probleem. Kijk even naar hardwarevragen bij jandeman. IK KRIJG ER WAT VAN!!!
Ja, we zijn hier allemaal om jou problemen op te lossen. Ik doe de hele dag niets anders dan zitten bedenken hoe ik jou kan helpen. Ik zoek het hele internet af om jou nick te vinden en alle problemen die je hebt op te lossen.

FLIKKER OP DROL!

Er probeert iemand je te helpen en dan ga je die wegflamen! Voor iemand die pas op 15 december lid is geworden heb je wel een bijzonder grote bek... Misschien dat je met netjes vragen en GOED formuleren wat meer succes hebt.

The goddamn nerve of newbee's...

------------------ You can never discover new worlds if you keep in sight of the shore...

Een interview met de Arabische Partij Leve Pim!!!

Link naar reactie
SORRY, SORRY, was helemaal niet boos op de reacties maar op mijn probleem!!! Heb ondertussen nog wat geprobeerd :oops:pgestart met ME-opstartdiskette en met dos-commando's bepaalde mappen verwijderd die volgens mij niet bij progr.files thuishoren, nl windows nt en xerox. Het verwijderen lukte wel, maar wanneer ik terug naar XP ging, waren de mappen gewoon weer terug. Kan ze niet in XP verwijderd krijgen. Wel via ME, maar bij terug opstarten zijn ze weer terug.
quote:
Originally posted by Rip-rip: Je had er bijvoorbeeld wel bij kunnen vertellen dat je een dualboot hebt. En dat je een soortgelijke vraag via hardware ook beantwoord probeert te krijegn

Link naar reactie
Ok, sorry ook van mij, dan heb ik je verkeerd begrepen... Misschien dat duidelijk formuleren wat je bedoeld toch handig is :grin:

Verder begrijp ik dat je een dualboot hebt draaien? Op dezelfde partitie of op 2 verschillende partities?

Als je op 2 verschillende partities hebt draaien is het simpel, haal de 2e partitie weg en formateer je master boot record.

Als je dat niet hebt, en je hebt alles op dezelfde partitie dan wordt het wat lastiger. Dan moet je volgens mij alles van windows XP verwijderen in de verkenner (dat kan dan wel als het goed is) en daarna moet je de bootmanager weghalen met het formateren van je master boot record ("fdisk /mbr" vanuit een opstartdiskette).

Succes!

------------------ You can never discover new worlds if you keep in sight of the shore...

Een interview met de Arabische Partij Leve Pim!!!

Link naar reactie
Zou me niet teveel aan die mappen storen. Heb ik er ook bij staan. Geen idee waar het voor is, maar staat niemand in de weg toch?

------------------ Sjaal om, Sjalom. Het wordt koud, heb daar vrede mee.

Jetway 866AS-R, VIA KT266, Creative SbLive! 5.1, AMD XP 1600+, 512mb DDR, GF2 GTS 32mb DDR, 3COM 3C900B-TPO, Maxtor 40Gb, Quantum Fireball EL10.2 10,2Gb, LG CRD-8400B, LiteOn 12010B 12x10x40x Burnproof.

OS: WinXP Pro Dutch

Link naar reactie
Nee, je moet een opstartdiskette maken, hiermee opstarten en vanuit a:> het commando "sys c:" geven. Hierna start alleen Me nog op en kun je de XP partitie formatteren. Verwijder vanaf C: ook even NTLDR BOOT.INI BOOTSECT.DOS NTDETECT.COM en PAGEFILE.SYS en je bent klaar. [ Dit Bericht is bewerkt door: Binary op 2002-01-16 20:49 ]
Link naar reactie
Het wordt mij allemaal wat teveel, heb ME peïnstalleerd, waar ik wel aan de cd'r kon en XP verwijderd en weer geïnstalleerd. Nu werken de cd-r's wel, maar krijg ik geen geluid meer. Er zijn geen fouten volgens XP, geluidskart verwijderd en terug geïnstalleerd, zonder succes. Ik formatteer gewoon terug mjn harde schijf en begin van voor af aan. Als ik nog zulke problemen krijg met XP, ga ik terug op ME. Gelukkig heb ik mijn versie XP pro van de rommelmarkt voor 15 piek! Iedereen alvast bedankt voor de hulp.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...