Ga naar inhoud

XP problemen


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Na wat gezoek naar drivers e.d. heb ik Windows XP proff.(bijna)stabiel draaien.

Er zijn echter nog drie probleempjes waar ik niet uit kom. En nee, de zoekfunctie heeft niets opgeleverd en microsoft heeft (volgens mij) helaas ook niets te melden.

Ten eerste wordt mijn wachtwoord van mijn internetprovider niet goed onthouden wanneer ik via mijn inbelverbinding probeer in te bellen. Het "onthouden" wachtwoord is twee keer zo lang als het werkelijke wachtwoord. Ik moet dus elke keer als ik inbel handmatig het wachtwoord invoeren.

Ten tweede blijft het achtergrond programma svchost hangen als ik inbel (m.b.v. een 56K modem). Het programma verbruikt dan 100% van mijn CPU capaciteit. Na in het procesoverzicht het programma te hebben beëindigd kan ik gewoon verder gaan waar ik mee bezig was. Wel een beetje irritant.

Tot slot geeft het systeem bij het opstarten op dat er 256MB SDRAM aanwezig is. Er zit echter 256MB DDR-RAM in. Bij navraag bij de zaak waar ik het systeem gekocht heb werd me vertelt dat Windows DDR_RAM niet kan onderscheiden van SDRAM en dat er echt DDR-RAM in zit. Klopt dit verhaal of moet ik terug gaan naar de winkel.

Systeem:

AMD XP 1600+ 256 MB DDR ??? (hoop ik)(merk: Dane-Elec) MSI K7T 266 PRO 2 40 GB HD 7200 rpm (Western Digital) Samsung DFX757 17" Lite-on 16x10x40 brander. (burn proof) Samsung 12x40 DVD Creative live player 5.1 Logitec optical desktop Asus V7100 PRO 32 MB (ik weet het: onder de maat)

Ik hoop dat jullie antwoorden hebben op mijn vragen.

Bij voorbaat dank voor jullie reactie.

Met vriendelijke groet,

Koen Brekelmans

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...