Ga naar inhoud

Wit scherm bij volgen link


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo,

Sinds ik windows XP heb krijg ik telkens een leeg Internet Explorerscherm als ik een link volg. Het gaat dan alleen om links waarvan in de broncode staat dat ze in een nieuw scherm moeten openen, zoals bijvoorbeeld bij alle links op startpagina.nl. Het probleem had ik al voordat ik gister McAfee installeerde. Hiervoor had ik Windows ME met eSafe als firewall (een gratis programma). Ik heb het niet gedeinstalleerd, het is mij niet helemaal duidelijk of hij ook nog werkt nu ik een nieuwe windowsversie geinstalleerd heb. Iemand een oplossing??

Bedankt,

Eva

Link naar reactie
Ik weet niet of dit probleem door eSafe of een andere virusscanner komt. Wel weet ik dat het niet goed is om een nieuwe virusscanner te installeren alvorens de andere scanner te hebben gedeïnstalleerd. Het UpGraden van Windows heeft geen enkele invloed op de vermeldingen in het register die verwijzen naar bestaande software, of het moet software zijn die niet compattible is met XP. Als de oorzaak hier al licht, dus eerst maar beide virusscanners deïnstalleren en daarna de smaak die jou bevalt installeren.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...