Ga naar inhoud

Active Directory beheren op W2k PRO


anoniem

Aanbevolen berichten

Euhm... Dat had ik al geprobeerd. Ik heb inmiddels op twee verschillende plaatsen geprobeerd. 1x met delegated control en 1x als enterprise admin.

In beide gevallen kan ik niets anders doen dan properties wijzigen van bestaande AD onderdelen. Ik kan geen gebruikers toevoegen, geen OU's aanmaken, wachtwoorden wijzigen, computers toevoegen aan het domein, etc. etc. Zit ik op een verkeerde plek te kijken dan? Ik krijg nl. wel de complete AD te zien.

Link naar reactie
quote:
Originally posted by bosjvd: Het kan wel. Want ik heb het draaien. Ik weet niet meer wat het was dat ik geinstalleerd heb maar het stond of op de W2K server cd of op de W2K Pro resource kit cd. Zal wel ff kijken of ik kan vinden wat het was. Ik kan overigens ook DNS DHCP enz beheren vanaf mijn W2K pro pc.

Daar ben ik dan ook wel benieuwd naar, want tot op heden had ik daar nog niet van gehoord. Eventueel zou je wel met Terminal Server kunnen werken, maar als bovenstaande dus toch kan is dat zeer interessant.

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...