Ga naar inhoud

Nieuwe laptop , goede keus?


Aanbevolen berichten

Hoi, mijn vriendin wil een nieuwe laptop kopen. Maar aangezien ik daar geen idee van heb wat nou gunstig is vraag ik het hier even. Dit zijn de specs : Xxodd xni6681 15,4" TFT Breedbeeldscherm WXGA (1280x800) Intel Core 2 Duo T2390 2GB intern geheugen 256MB VIA VN896 Delta Chrome 9HC Shared video 240GB SATA harde schijf Audio high definition 3D DVD lightscribe 10/100Mbps LAN ethernet WiFi aansluiting 56k Modem 4x USB2.0 2 kanaals analoge uitgang 2 jaar Carry-In garantie Dit zou 515 euro moeten kosten... is dat een goed prijs? Of weet iemand iets veel beters en goedkoper? Bedankt alvast
Link naar reactie
Dat is idd al goedkoper, en er zat idd nog geen os bij. Het maakt niet uit of het XP of Vista is. Ze gebruikt hem voornamelijk voor internet en office. Misschien wat applicaties, maar niet echt zwaarwegende. Waar kan ik het beste kijken om wat rond te neuzen en te vergelijken naar wat kant en klare systemen? Of zou je wat voorbeelden kunnen geven, zoals die toshiba. Bedankt alvast.
Link naar reactie
[quote:4780635c23="Blaster"]Waar kan ik het beste kijken om wat rond te neuzen en te vergelijken naar wat kant en klare systemen?[/quote:4780635c23]Ik had die Toshiba gevonden door wat te spelen met de selecties in zoekfunctie van de [url=http://tweakers.net/pricewatch/cat/496?currFilters=eNplUc1uwyAMfheeABsoxLnvtodAaQ5obVKFSltV5d2HwZ1GerK%2FH8OHiQSenpk8qa%2F58b1uZzVm0qS4BFK3LU3zZ1oYGlJG606IPyI4cNxZUpe4%2FD%2BjMOeAumeScUPPxDemePybxx9P1niYsuY41TMlep7W7fUmIKU7ur2o0E5qxUgKvBAPqTUvlCbf5ukjXe7zltUYi%2FeZyDhbWuDVlu0s652VgRXdYgH4cnEiaBDBnxiiQAyeoXmZh2q2fxAZOjGHoc6eRMUADL2oxjmGQVSDVo37zhFdS1sjXts%2BeEDbIL96bduw%2FPEeeWz%2FBfuakCQ%3D&orderField=prijs&orderSort=asc]Pricewatch[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...