Ga naar inhoud

HP Scanjet 3970 geen Plug-and-Play meer.


Aanbevolen berichten

Hallo luitjes, Ik heb een klein probleempje waar ik niet uit kom. Ik heb een HP Scanjet 3970. Deze heb ik via bij behorende USB-kabel aangesloten in één van mijn USB-poorten van mijn computer. Ik heb mijn pc een week geleden opnieuw geinstalleerd, en sinds dien herkent mijn computer dit apparaat niet meer als een scanner. Niet gek, want na een herinstallatie zijn alle drivers verdwenen. Voorheen (dus voor de herinstallatie) kon ik de scanner aansluiten, en werkte deze direct, zonder iets te installeren. Sinds de herinstallatie krijg ik het Windows geluid "Apparaat kan geen verbinding maken" te horen wanneer ik het apparaat aansluit. Ik heb gezocht naar drivers op HP.com, maar tevergeefs. Volgens de website van HP moet ik allerlei software als HP Disc Creator bij installeren (overigens werkt de scanner dan wel), maar dit heeft altijd gewerkt zonder. Mijn vraag is: Hoe kan ik de scanner zonder al te veel extra software installeren en weer bruikbaar maken?
Link naar reactie
  • 2 weken later...
HP en Windows, is een ramp. Heb zelf ook problemen gehad met deze combinatie. Heb nu een Canon scanner, en die doet het zonder problemen, ook onder Vista. Maar dat is niet de oplossing voor jouw probleem. Kijk eens of het met VueScan wil lukken. http://www.hamrick.com/ Is een universele driver die vele merken en types ondersteund. :wink: :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...