Ga naar inhoud

Probleem bij branden films.


Aanbevolen berichten

Ik heb een probleem bij het branden van films op dvd. Telkens als ik een dvd brand is er na een aantal minuten een moment waarop de dvd niet verder gaat met afspelen, dit is elke keer na hetzelfde aantal minuten, een minuut of 5. Verder gaat alles goed, ook tijdens of na het branden worden er geen fouten weergegeven. Ik gebruik Nero Burning Rom 7.0 Premium en heb als brander een Dell HL-DT-ST DVD+-RW GWA4164B Ik heb al vaker problemen gehad met de brander, heb al wel eens de bios geupdate, heb windows opnieuw geinstalleerd. Sinds de laatste keer werkt dus alles perfect. Cd's gaan goed e.d. Maar DVD's dus niet. Heeft iemand een idee waar dit aan zou kunnen liggen, of ligt het toch echt aan de brander, en moet er een nieuwe gekocht worden? Met vriendelijke groet.
Link naar reactie
bij alle dvd-bestanden hetzelfde effect, of alleen bij een bepaald bestand? je kan het nog eens proberen met een ander brandprogje, bijv ashampoo wat je kan uitproberen. gebeurt het dan ook dan is het je brander (vooropgesteld dat je tijdens het branden geen andere progjes -w.o. screensavers, postophalers - draait die de datastroom onderbreken). wat soms ook goed werkt: eerst naar imagerecorder branden, en de image vervolgens op dvd-branden.
Link naar reactie
[quote:09721f35fc="derkdejong"]bij alle dvd-bestanden hetzelfde effect, of alleen bij een bepaald bestand? je kan het nog eens proberen met een ander brandprogje, bijv ashampoo wat je kan uitproberen. gebeurt het dan ook dan is het je brander (vooropgesteld dat je tijdens het branden geen andere progjes -w.o. screensavers, postophalers - draait die de datastroom onderbreken). wat soms ook goed werkt: eerst naar [b:09721f35fc]imagerecorder branden[/b:09721f35fc], en de image vervolgens op dvd-branden.[/quote:09721f35fc] Hoe doe je dat? Ik heb trouwens ook al mijn versie van Nero geupdate, maar heb nog steeds hetzelfde probleem
Link naar reactie
in nero kun je de recorder kiezen: een image-recorder is altijd aanwezig in nero (wat nero normaal vertaalt/omzet naar dvd wordt op de hd geschreven; zo´n spiegelcopy heet image); later kun je dan in nero kiezen voor branden van een image, en dan pak je de image van die dvd. belangrijkste vraag sla je over: is de fout bij alles wat je op dvd wilt branden of alleen bij een bepaald bestand?
Link naar reactie
[quote:1c4827cb63="derkdejong"]in nero kun je de recorder kiezen: een image-recorder is altijd aanwezig in nero (wat nero normaal vertaalt/omzet naar dvd wordt op de hd geschreven; zo´n spiegelcopy heet image); later kun je dan in nero kiezen voor branden van een image, en dan pak je de image van die dvd. belangrijkste vraag sla je over: is de fout bij alles wat je op dvd wilt branden of alleen bij een bepaald bestand?[/quote:1c4827cb63] Klopt, even vergeten. Het is niet zo als ik gewoon een data dvd maak, alleen bij film's die ik op dvd brand. Ik zit nu even te twijfelen of het alleen gebeurt bij het gebruik van Nero Vision of ook bij Recode... Dat weet ik niet zeker.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...