Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Heb je de handleiding gevolgd? Ik heb eenzelfde modem en router. Allereerst het modem geconfigureerd op een standalone pc. Daarna router verbonden en middels het bijgeleverde tooltje van Draytek worden de verbindingsgegevens ingelezen in de router. Daarna heb ik nog een update gedaan van de firmware en de verbinding op de pc verwijderd. Daarna geen omkijken meer na. Suc6
Link naar reactie
Ik heb de handleiding gevolgd en alles gaat goed totdat ik het modem omplug van de computer naar de router.Misschien heeft het ermee te maken dat ik hem van iemand overgenomen heb, die overigens ook een alcatel modem had. In de handleiding van draytek staat dat als er geen verbinding te krijgen is je een telnet sessie moet opstarten en dan "erase usb" moet intikken. Maar het programma accepteert dit commando niet. groetjes,Dirkjan
Link naar reactie
Ik heb dit al een paar keer geprobeerd. In de handleiding van draytek staat, dat als de router niet goed communiceerd met het modem, je kunt proberen in een telnet sessie het commando "erase usb" in te tikken. Maar als ik dat doe krijg ik de mededeling "command missing". Ik neem aan dat het ermee te maken heeft dat de router eerst op een ander modem(maar wel een alcatel speed touch) aangesloten is geweest. met vriendelijke groet, Dirkjan Langerak
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...