Ga naar inhoud

2 of 3 miljoen pixels


Aanbevolen berichten

ik zit te twijfelen tussen de Canon Powershot A60 of A70, volgens mij zijn de camera's identiek qua mogelijkheden, afdrukken (niet zelf) zijn de standaard formaten, volgens mij is dat 10 x 15 cm, zijn er nog meer verschillen tussen deze camera's, het gaat voornamelijk om gewone foto's te maken, ik heb nog een Canon EOS spiegelreflex camera, dus als ik gek wil doen op fotografie gebied kan ik altijd deze nog gebruiken, mijn keuze is mede bepaald omdat ik al een oplader + 1800nimh batterijen heb van GP.
Link naar reactie
Verschil is idd alleen 2 of 3 mp. Als je nooit groter dan 10x15 wil afdrukken dan heb je aan 2 mp genoeg. 3mp is handig voor afdrukken 13x18 of als je bijvoorbeeld een gedeelte van een foto op 10x15 wil afdrukken. Verder heeft de a70 3 ipv 2x digitale zoom, maar aan digitale zoom heb je toch niks. Blijft dus gewoon een keus tussen 2 of 3 mp. [quote:f94a1ed14c]mijn keuze is mede bepaald omdat ik al een oplader + 1800nimh batterijen heb van GP.[/quote:f94a1ed14c] Dat snap ik even niet, die batterijen gaan op elke camera waar aa-batterijen ingaan.
Link naar reactie
[quote:e7eac3dfe9="werklinq"]de opmerking over batterijen ging over dat ik al een oplader heb en het wat makkelijker is om extra oplaadbare te kopen en goedkoper dan een extra accu, toch?[/quote:e7eac3dfe9] Bij camera's die aparte types accu's hebben, ben je meestal een aardig bedragje kwijt voor een accu en oplader van dat type . Voor vier extra 1800 nimh's ben je met € 20,- klaar.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...