Ga naar inhoud

Western Digital Harde Schijven


Aanbevolen berichten

Ik wilde even zeggen tegen iedereen dat ik weet waarom er redelijk veel mensen last hebben van een vastlopende, en klikkende Western Digital harde schijf. Een kerel van een computerzaak zei tegen mij dat Western Digital heel vaak teruggebracht werden met als reden, jawel: het inmiddels bekkende klikgeluid. Er schijnt dus een fout te zitten in sommige Western Digital harde schijven. Ik weet niet of het hier alleen gaat om de 40gigabyte van Western Digital of dat het om de hele serie gaat, maar naar mijn weten hebben we hier nog nooit iemand met een schijf gehad die niet 40 gig was en het klikgeluid had.
Link naar reactie
hahaha.... Nee ik zeg ook niet allemaal, maar ik had er toevallig 1 en nu heb ik een nieuwe, die voorlopig ook nog niet geklikt heeft. Maar laatst was er ook iemand die dit probleem had, en meerdere mensen antwoorden daarop dat ze het ook hadden gehad, allemaal met een WD, dus vandaar deze post, zodat iedereen weet dat je een kans hebt op geklik, en ik geloof dat het alleen maar met de 40gig versie is.
Link naar reactie
J.A.Maurer: het was op de pc discount en hij zei dat het wekelijks gebeurt met WD schijven. En de feiten liegen er niet om: ik heb het al een keer gehad en er zijn verschillende mensen die dit ook gehad hebben. En daarbij : ik zie ook niet dat het BIJ BIJNA ELKE HDD GEBEURT!!! Ik zeg alleen dat het bij WD schijven vaker voorkomt dan bij bv Maxtor schijven.
Link naar reactie
Wigets geloof nu echt niet wat men allemaal verteld , ik heb zoiets gehad met maxtor. En op een pc discount kunnen ze ook uit hun duim zuigen. Ik ben op de laatste geweest in Rotterdam , vraag ik daar aan z'n stand houder : Weet U wanneer de lite-on dvd-brander uitkomt , en raad eens wat voor antwoord ik kreeg : O die is al uit hoor ik hem vorige week nog aan iemand verkocht. O Ja mag ik hem dan eens zien , momenteel heb ik hem niet zij hij Ja zei ik en wat moet hij dan wel niet kosten : ik heb hem verkocht voor € 350 ,- zij hij . Mijn ogen gingen :roll: , oke ik naar een ander standje , met de zelfde vraag , nou meneer als het goed is komt hij dit najaar . Want er zijn nog wat problemen mee , eigenlijk dezelfde welke de NEC brander heeft. Zo zie je maar. Je hebt geluk met je spullen of niet , ik heb 4 WD draaien tot alle tevredenheid. Groetjes : Jac
Link naar reactie
[quote:42a56967a8]Wigets geloof nu echt niet wat men allemaal verteld [/quote:42a56967a8] Inderdaad, want ik ben knulletjes tegengekomen in computerzaken en op beursen waarvan ik denk, waarom werk jij in godsnaam in een computerzaak. En dat geef je dan advies :-? Ik test ze ook meestal uit, ik stel zelf een systeem bijelkaar met een athlon processor en een mobo die absoluut niet voor elkaar geschikt zijn. Ik vraag dan wat men van de configuratie vind, nou laat ik voorzichtig zijn maar 6 van 10 winkels wil je dat zo meegeven. Terwijl als je er een beetje verstand van heb dan zeg je gewoon dat die mobo en processor niet bijelkaar passen. Die winkels zien me dan ook niet meer terug. Zoals b.v. computerland, die vond mijn configuratie geweldig :-? , en wou het al inpakken voor me. Nou laat maar hé.
Link naar reactie
Laat nu maar, laatst waren er meerdere mensen die het probleem hadden. Wil je soms zeggen dat dit normaal is ofzo?????? Ik was in ieder geval behoorlijk pissed toen de mijne ermee ophield. Ik wilde alleen maar zeggen dat het meer voorkomt dan bij maxtor schijven en ik zeg verder ook niet dat het geeen goeie schijf is, maar dat er een paar kaduke tussenzitte. Hoe dan ook, gooi er maar een slotje op.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...