Ga naar inhoud

Headset probleem


Aanbevolen berichten

Ik heb gisteren een Headset gekocht, de Trust 630B Silverline Bass Headset om precies te zijn. Hij doet het volgens mij gewoon goed, alleen wil ik al het geluid erdoor horen. Als ik nu muziek opzet ofzo dan hoor je dat nog gewoon door de speakers, maar ik wi lhet dus door de Headset horen. Waarschijnlijk staat de headset op dempen/mute, maar ik heb geen idee waar ik dat kan veranderen (ik kan die optie niet vinden). Dusseh, weet iemand raad? Ik heb Windows XP en een Creative SoundBlaster Live! 5.1. Ene, over de aansluiting. Een vriend van mij heeft dezelfde headset en hij zegt dat je het eene stekkertje op je geluidskaart en het andere op je box moet aansluiten. Maar op de doos staat dus, dat ze allebei op de geluidskaart moeten :S. Maar m'n box heeft ook geen plaats meer voor nog een stekkertje, dus ik hoop dat het ook gewoon in te stellen is.
Link naar reactie
Dan koop je een verdeelstekkertje die van 13,5mm jackplug naar 2 3,5mm jackpluggen(respectievelijk 1man, 2vrouwtjes) gaat, en die doe je dan direct op je groene aansluiting. ! ervan gaat naar de boxen en de ander naar je headset(misschien nog een verlengstukje tussen je plug en je headset). Als je dan je boxen uitzet hoor je het geluid alleen door je koptelefoon en niet door je boxen + hoofdtelefoon. De microfoon doe je gewoon in de roze aansluiting, natuurlijk. BTW: deze verdelers zijn te koop bij elke doorsnee audiowinkel die audiosnoeren verkopen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...