Ga naar inhoud

opnieuw opstarten


Aanbevolen berichten

hallo, Ik heb windows xp home edition en telkens als ik een spel speel dan start mn computer opnieuw op (dit gebeurt alleen bij spellen). En als de computer dan opnieuw opgestart is dan staat er iets van appcompat.txt , verder als ik het probleem naar windows verstuur dan staat er dat een driver niet goed werkt met xp maar ik heb verder alle nieuwe drivers (heb de pc namelijk nog niet zo lang). Kan iemand me helpen die misschien een programma heeft waarmee je zo'n driver kan opzoeken die niet goed werkt??? lata
Link naar reactie
Als het bij spellen misgaat dan is het (bijna) altijd de driver van de videokaart (of in een enkel geval geluidskaart). Dat je een net nieuwe computer hebt, zegt nog niet dat je de nieuwste drivers hebt. De cd-roms met meegeleverde drivers zijn op het moment dat je je pc uit de doos haalt vaak al achterhaald.
Link naar reactie
Voor je iets gaat proberen, kun je beter zorgen dat je de foutmelding te zien krijgt en dat de pc niet zomaar reboot. Dan weet je misschien ook wat de oorzaak is. Zo: eigenschappen deze computer -> geavanceerd -> opstart- en herstelinstellingen -> vinkje weghalen bij 'computer automatisch opnieuw opstarten'.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...