Ga naar inhoud

Elektronica onderdelen bestellen om zelf


HaZee

Aanbevolen berichten

Omdat bepaalde benodigde elektronica onderdelen om zelf je wasmachine te repareren voor de meeste particulieren niet zomaar los te koop zijn (en vaak alleen in grotere bundels), bied ik ze aan per stuk in mijn webshop op http://www.MaakMijnWitgoed.nl Ik heb vrijwel altijd wel de standaard onderdelen in huis die op dit forum door HarryO worden geadviseerd, zoals ... - LNK304GN (SMD dus met pootjes [i]op [/i] de printplaat), - LNK304PN (dus met pootjes [i]door [/i] de printplaat), - 100 Ohms weerstand (speciale niet brandbare veiligheidsweerstand), - 47 Ohms weerstand (speciale niet brandbare veiligheidsweerstand), - Etc. Qua kosten hoef je het niet te laten; inclusief BTW, inclusief handling en inclusief verzendkosten kom je meestal uit op slechts een bedrag van ergens rond de €8 euro. Stukken goedkoper dan een nieuwe printplaat of zelfs een nieuwe wasdroger toch :+1: Even voor de volledige transparantie; ik word er echt niet rijk van, maar bied het aan als service voor de hulp op het zuster-forum van Wasdrogers.nl. Mijn wasdroger draait weer als een zonnetje na de reparatie obv info van HarryO. Ik koop dus zo nu en dan een aantal bundels aan onderdelen en pak ze om naar losse onderdelen of setjes en verkoop ze vervolgens aan jullie met een kleine marge.

Klusser - Motormuis - IT-er - Fotograaf - Gadgets liefhebber - Techneut - Nieuwsgierig - ...

Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...