Ga naar inhoud

Brander doet vreemd


Aanbevolen berichten

Bij het branden van een CD gebruik ik Easy CD Creator 4. Prima programma, nooit problemen. Sinds gisteren vraagt het programma om een cd met voldoende ruimte in de brander te stoppen. Ik doe dat vervolgens, maar de melding blijft op het scherm staan en het systeem hangt. De cd zijn nieuw en bieden voldoende ruimte, dat kan het probleem niet zijn. Maar wat is er dan wel aan de hand? Is mijn brander kapot of het is het een softwarematig probleem? Wie herkent heeft en weet een oplossing? Bedankt!!!
Link naar reactie
De foutmelding "Plaats een cd met voldoende ruimte in de recorder". Ik doe er een nieuwe lege cd in, maar de mlding blijdt op het scherm staan. In het gunstigste geval wordt er even gebrand (een paar seconden) en daarna wordt zonder meer de cd gesloten. Ik heb er dan niets meer aan en kan hem wegmikken. De cd heeft dan een peperachtige geur. Zojuist heb ik de tracks van de cd bij een vriend gebrand met hetzelfde programma en het ging in een keer goed. Ik krijg steeds meer het idee dat de brander aan zijn eind is. Wie vertelt mij wat er aan de hand is?
Link naar reactie
De foutmelding is "Plaats een cd met voldoende ruimte in de recorder". Ik doe er een nieuwe lege cd in, maar de melding blijft op het scherm staan. In het gunstigste geval wordt er even gebrand (een paar seconden) en daarna wordt zonder meer de cd gesloten. Ik heb er dan niets meer aan en kan hem wegmikken. De cd heeft dan een peperachtige geur. Zojuist heb ik de tracks van de cd bij een vriend gebrand met hetzelfde programma en het ging in een keer goed. Ik krijg steeds meer het idee dat de brander aan zijn eind is. Wie vertelt mij wat er aan de hand is?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...