Ga naar inhoud

A peace of cake zeggen ze


Aanbevolen berichten

heb easy 5.0 platinium geinstalleerd maar wanneer ik heb opstart krijg ik de volgende mededeling: De initialisatie van Easy CD creator engine is misslukt daarna krijg deze mededeling exaption in create instance of creator wat wil dit zeggen en wie kan/wil mij helpen installatie heb ik zowel volledig als aangepast uitgevoerd daarnaast heb ik het ook volgens de methode van Danny_X geprobeerd: Heb oplossing inmiddels gevonden. Volgende heb ik uitgevoerd: - Uninstall eventuele huidige versie via configuratiescherm/software/easy creator verwijderen (als dit lukt) - Start de PC op en druk nadat de PC de afsluitsessie heeft uitgevoerd op F8 - start op in de veilige modus - log in als 'administrator' - ga via verkenner naar Windows/System32/Driver.Verwijder in deze map (als deze er staan) de bestanden UdfReadr.sys en cdudf.sys - ga naar de map Program Files en verwijder, indien aanwezig, handmatig de map Adaptec (of waar deze map zich ook bevindt in jouw PC) - Ga naar de map in Program Files/Common Files en verwijder de alle mappen met de naam Adaptec - start de PC opnieuw op Installen: - sluit met rechtermuisknop in schermpje rechtsonder in beeld alle programma's af (netwerk, msn, virusscan etc uitschakelen!). - Open setup van Easy Creator - Installeer CUSTOM edition (niet aangepaste) - Volg de aanwijzigen op en neem gesuggereerde mappen NIET REBOOTEN!!! - Voer ecdc 502c_up uit. NIET REBOOTEN!!! - voer xp_up_platinum uit. - reboot je PC hij spreekt hier over custom edition als ik kijk zie alleen volledig of aangepast doe ik dan iets fout please help
Link naar reactie
De informatie is voor mij niet geheel duidelijk. Mijn conclusie is dat je Easy CD Creator 5.0 Custom (?) versie probeer te installeren op Windows XP. Het verhaal waar he naar verwijst is voor mij onbekend, dus eventueel een link opnemen, dat is wel net zo makkelijk. Op de website van roxio (www.roxio.com) kun je precies vinden wat je moet doen. Onlangs hetzelfde soort probleem gehad toen ik de Platinum versie wilde installeren op Windows 2000. Het update bestand ECDC_v5.02d_up.exe waar naar verwezen, kon ik toch echt niet vinden (hoewel ik mij aangemeld had). Uiteindelijk vond ik wel Ecdc502c_up.exe Zover ik kan nagaan heb je juiste procedures gevolgd.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...