Ga naar inhoud

Brander en cd-tjes


Aanbevolen berichten

De beste brander..tja daar zijn de meningen over verdeeld...als ik nu een brande zou kopen zou ik er een nemen met de burnproof-technilogoe maar qua merk zou ik vooral op de prijs letten... En wat zijn de beste CD-tjes om te branden...dat is weer afhankelijk van je brander de ene brander maakt het niet uit die brand alles...zelf heb ik een wat kritischere brander en daarom gebruik ik TDK...over het algemeen zijn de merk CD's kwalitatief iets beter...vraag is of je het prijsverschil eruit haalt... Greetz, Edge
Link naar reactie
De lite-on word gezien als een merk dat goede branders leverd voor een goede prijs. Ik zou op dit moment voor de 40*24*10 gaan. Als je echt een heel goed merk wilt, dan zou je eventueel voor een Plextor kunnen gaan, maar ik zou gewoon een Lite-on kopen. Wat betreft de cd'tjes, de meeste merken werken wel goed. TDK zijn natuurlijk goed, maar vrij duur. Verder heb je Tayo Yuden (of zoiets) die zijn heel goedkoop en van goede kwaliteit. Ikzelf gebruik meestal Platinum cd's, die werken goed en zijn niet duur. Ik zou gewoon een pak cd's kopen, branden ze goed, dan koop je er gewoon meer van.
Link naar reactie
Tayo Yuden CD's kunnen inderdaad goedkoop zijn, vooral als je ze op een spindel bestelt. Wat belangrijker is, is dat Tayo Yuden nu eenmaal topkwaliteit CDRs maakt. Ook de grote merken betrekken CDRs van Tayo Yuden. De beste writer..... inderdaad moeilijk. Indien de prijs niet interessant is zou ik zeggen, probeer de 24x Plextor eens. Wil je iets goedkopers, dan de LiteOn 24x. Wil je het nieuwste van het nieuwste, dan kun je nog even op de 40x Plextor wachten :smile:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...