Ga naar inhoud

Laptopprijs


Aanbevolen berichten

Heb net mijn feb nummer binnen en op pagina 78 staat een laptop vergelijkingstest, de Pressario 1714EA-XP voor €1899 lijkt me wel wat, alleen het 0800 nummer van Compaq wordt doorverwezen naar een 09 nummer, en na wat gezoek kan ik hem niet onder de €2035 kopen. Scheelt toch ff €136 (ƒ300 oude pietermannen)Wie helpt mij naar de prijs zoals in het Computer Totaal februari nummer wordt aangegeven. [ Dit Bericht is bewerkt door: PierreO op 2002-01-18 12:03 ] [ Dit Bericht is bewerkt door: PierreO op 2002-01-18 12:05 ]
Link naar reactie
Zoals het er nu uitziet lijkt het me dat CT moeite heeft om iedere maand weer het blad te vullen. Ben serieus opzoek naar een laptop, wordt er in een vergelijkende test overgeschreven, staan er allemaal halve waarheden in. Neem nu de digitale fotocamera test, die slaat nergens op, komen ze met "die en die en die en die camera hebben we te laat binnengekregen, dus gaan we nu die paar verschillende die we hebben maar testen, en gooien er een laagje "vergelijking met conventionele camera's overheen, doet het altijd wel". Nou ik kan je zeggen, wie de digitale camera nog durft te vergelijken met conventionele doet zichzelf wel heel erg tekort qua plezier in direct voorhanden hebben en diashow/presentatie en intregeren in websites ... Kortom multifunctioneel (foto onder de scanner leggen is gevoelsmatig niet hetzelfde). Als je toch nog een foto-afdruk wilt hebben kan dat altijd, nadat je zorgvuldig van te voren geselecteerd hebt welke en in wat voor formaat, en daarvoor geldt nu eenmaal hoe groter het formaat hoemeer megapixels, waarbij de doorsnee fotos met 2 megapixels goed te doen zijn. (De factor lens en kwaliteitsonderdelen spelen bij de gewone fotografie ook een zeer belangrijke rol). Ik moest dit even kwijt omdat ik hele en halve waarheden lees en het gevoel heb dat de testen vaak het onderspit moeten delven aan de deadline van het blad dat steeds meer afhankelijk wordt van reclame, en de PC wereld zo snel is dat de test al achterhaald is wanneer ze er aan beginnen. Zie het januari nummer, de test over DDR Athlon moederborden welke wel of minder goed is, terwijl daarvoor in het blad al een nieuw type DDR Athlon moederbord met naam en toenaam genoemd wordt (er zijn ook andere merken met nieuwe typen) die al die test moederborden doet verbleken, zodat wanneer je dat leest alleen maar denkt "shit, ben ik alweer een half jaar (nee halve maand) te vroeg geweest met kopen" Mijn point is dan ook: het hele PC gebeuren is net zo verwarrend als bovenstaande. credo:"niets is wat het lijkt te zijn"
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...