Ga naar inhoud

Probleem Epson Stylus Color 760


Aanbevolen berichten

Deze printer heb ik aangeschaft in augustus 2000. Precies een jaar later raakte de spuitkanaaltjes van de zwarte inkt verstopt. Dit werd onder garantie gerepareerd. Nu (1 maand na het verlopen van de garantie en 4 maanden na de hierboven genoemde reparatie) doet zich weer hetzelfde euvel voor. Volgens Epson en zijn reparateur, CAT in Maarssen, ligt dat aan de alternatieve inkt die ik gebruik. Die inkt betrek ik bij VIA Service uit Vianen. Heeft iemand daar soortgelijke ervaringen mee?
Link naar reactie
Beste Hubaki ligt denk ik niet zo zeer aan de ink, dat is nonsense, wat z ebij epson beweren, ligt gewoon aan het feit dat je de printer een lange tijd waarschijnlijk niet gebruikt hebt waardoor de spuitmondjes zijn vastgekoekt door de inkt, ik heb een hp gehad er zaten orginele cartridges in als namaak en zelfde probleem, je kunt proberen een nieuwe cartridge en d espuitmond met alcohol die je in apotheek haalt de kop schoonmaken en als je voortaan geen problemen wilt zou je eens of 2 keer per week iets moeten printen zodat de spuitmond niet verstopt raakt dat is het enigste dat werkt.
Link naar reactie
De printer wordt (werd) dagelijks gebruikt, dus van uitdroging t.g.v. lange tijd niet gebruiken kan geen sprake zijn, Alexje. Bovendien is het zo dat alleen zwart er de brui aan gaf, de kleuren-cartridge printte nog perfect (zelfde merk inkt). Toen ik de zwarte cartridge verving, ging het weer even goed met zwart, maar na een pagina of tien hield de printer het weer voor gezien. Kleur deed het al deze tijd steeds goed.
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...