Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Als ik met fdisk probeer een primaire dos partitie probeer te maken op mijn niuewe harde schijf (maxtor 40g 5400r U100), die ik naast mijn seagate 4g 5400r wil gaan gebruiken, krijg ik na het testen van de integriteit van het station de foutmelding "foutnummer 6, kijk voor definities van de foutmeldingen in fdiskc.msg. Dit bestand bestaat niet op mijn computer. Wie help mij? Alvast bedankt

Alexander

Link naar reactie
op maxtor site staat een testprogramm voor deze disk, mocht je er niet uitkomen. Dan weet je zeker dat je disk OK is. Anders terug brengen. Er staat ook software om hem te installeren meen ik, mocht je bios problemen hebben ( > 32GB). Met dezelfde schijf had ik problemen als ik eerst een primaire aanmaakt (klein) dan een uitgebreide van 14 gieg en dan weer een uitgebreide van ca 24 gieg. Fdisk deed het wel maar maakte overlappende partities aan. Een primaire in combinatie met 1 grote uitgebreide ging we goed. Bug in fdisk van Win98? PS veel windows systemen laten zich niet op de 2e schijf installeren (als dat zo bij jou is). De latere types wel of je moet een geschikte bootmanager gebruiken dan lukt het soms, of toch de schijven omdraaien.

[This message has been edited by andre@home (edited 05-01-2002).]

Link naar reactie

quote:
Originally posted by MasterA: Als ik met fdisk probeer een primaire dos partitie probeer te maken op mijn niuewe harde schijf (maxtor 40g 5400r U100), die ik naast mijn seagate 4g 5400r wil gaan gebruiken, krijg ik na het testen van de integriteit van het station de foutmelding "foutnummer 6, kijk voor definities van de foutmeldingen in fdiskc.msg. Dit bestand bestaat niet op mijn computer. Wie help mij? Alvast bedankt

Alexander


Kijk eens even bij updates op producten, daar staat een patch voos seagates! Alipapa

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...